Я - класний керівник


ПОГОДЖЕНО                                                          ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора                                            Директор
 з виховної роботи                      
_________                                                                    _______ 









ПЛАН
виховної роботи

з учнями 10 – А  класу

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 34
з вечірньою (змінною) формою навчання
20 __ / 20__  навчального року






Класний керівник:






АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЗА МИНУЛИЙ НАВЧАЛЬНИЙ 20____ / 20____ РІК



Виходячи із задач виховної роботи 20____ / 20____ року був встановлений контроль за відвідуванням занять учнями. Ліквідовані прогалини у знаннях таких учнів:__________________________________________________________
____________________________________________________________________.
Кожного понеділка проводились політінформації з метою ознайомлення учнів з державними документами та подіями в країні, світі. Активними учасниками політінформацій були: ______________________________________
____________________________________________________________________.
З метою покращення культурного рівня учнів та всебічного розвитку особистості на протязі року працювали в таких напрямках:
І. Індивідуальна робота.
Проводились бесіди, п’ятихвилинки, тести, анкетування, рейди у сім’ю, відвідування учнів вдома та на виробництві.
ІІ. Охорона життя і здоров’я учнів.
Цей напрямок у виховній роботі проводився на високому рівні. Учні із задоволенням приймали участь в таких заходах: «Швидка сімейна допомога», «Я не палю, бо бажаю бути здоровим», «Здоров’я – багатство людини!», «Ростити зерна особистого щастя», «Практичні поради щодо збереження фізичного і морального здоров’я», інструктажі та анкетування.
ІІІ. Робота з батьками проводилась не на належному рівні. Виникали конфліктні ситуації з батьками _________________________________________
____________________________________________________________________. Не всі батьки з’являлись на семінари: «З родини йде життя людини!», «Я – родина Україна». Мало хто з батьків виявляв бажання приймати участь в анкетуванні: «Чи знаєте ви психічний стан своєї дитини?»
Багато було проведено лекцій, бесід, опитувань випущена стіннівка: «Як подолати перешкоди і труднощі в спілкуванні батьків і дітей?».
Для бесіди з вчителями-предметниками про навчання дітей були запрошені до школи батьки таки учнів: ____________________________________________
____________________________________________________________________
І\/. Правова освіта та виховання – є одним з основних напрямків роботи класного керівника у класах з вечірньою (змінною) формою навчання. На протязі року проводились бесіди, виховні години, анкетування, зустрічі з працівниками правових органів, випуск стіннівок, брейн-стомінги, ділові ігри.
Підводячи підсумок виховної роботи за 20____ / 20____ рік, можна сказати, що основні задачі були виконані. На наступний рік більшу увагу приділити роботі з батьками. Більше працювати з учнями, які часто хворіють та пропускають уроки.
Узяти під жорсткий контроль учнів з «девіантною» поведінкою та учнів, які стоять на обліку в школі та ССН: ____________________________________
____________________________________________________________________. Залучити до громадської діяльності: _____________________________________
____________________________________________________________________.
Домагатися, щоб всі учні мали позитивні інтереси та захоплення. Виявити талановитих учнів, і подальше розвивати їх креатині здібності.










ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ


1.     Склад класу за віком, дівчатка, хлопчики.
В ______ класі з вечірньою (змінною) формою навчання на даний момент навчається _____ учнів, в тому числі _____ дівчат та _____ юнаків. В класі _____ чоловік неповнолітніх.

2.     Учні з послабленим здоров’ям.
_____ учнів мають слабкий стан здоров’я. Через хворобу часто пропускають заняття: ___________________________________________
_____________________________________________________________.

3.     Структура класу, характеристика взаємовідносин, міжособистісних стосунків; мікро групи; соціометричний статус: «лідери», «товариші», «ізольовані», «відчужені», спілкування у класі.
Яскравий лідер в класі ____________________________. Їй допомагають організувати всі класні справи: ___________________________________
_____________________________________________________________ .
Це найбільш відповідальні люди, вони не підводять.
«Ізольовані» в колективі: ________________________________________
______________________________________________________________
_____________________________________________________________.
«Відчужені» в колективі: ________________________________________
_____________________________________________________________.

4.     Традиції класу.
Анкетування показало, що захоплення учнів ______ класу різноманітні: музика, читання художньої літератури, комп’ютери, спорт.
Кожного місяця клас святкує день іменинника, цікавиться народними календарно-обрядовими святами.

5.     Думка вчителів-предметників про класний колектив: ________________
дружний, активний, складний, некерований, неврівноважений.

6.     Рівень вихованості учнів класу. __________________________________
У лексиконі учнів практично відсутні грубі слова. Але можна почути недозволені інтонації в розмовах учнів одне з одним, вчителями та батьками.

7.     Пізнавальні можливості учнів класу (особливості сприйняття, пам’яті, уваги, мислення, уяви, інтелектуальний потенціал).
Стан навчальної діяльності в цілому не найкращий. Навіть на уроках гуманітарного циклу «розбурхати», розговорити клас, налаштувати його на активну діяльність буває нелегко, на уроках природничо-наукового та фізико-математичного циклу взагалі активно працюють 5-6 чоловік, решта пасивно спостерігають за ходом уроку.
Інтелектуальний рівень класу не дуже високий, тому що більшості учнів значно цікавіше брати участь в різних виставах, вечорах, поїздках, походах, дискотеках тощо, ніж в інтелектуальних заходах.

8.     Яким чином учні беруть участь в житті класу, школи.
Учні ______ класу з вечірньою (змінною) формою навчання беруть активну участь в житті школи.
Деякі учні готують науково-дослідницькі роботи для участі в районних та міських конкурсах.
Актив класу:              __________________________________
                                   __________________________________
                                   __________________________________
__________________________________
                                   __________________________________
                                   __________________________________


9.     Мета і завдання діяльності на 20____ / 20____ навчальний рік.
1.     Виховання громадян України.
2.     Формування інноваційної особистості, її наукового світогляду, розвитку її здібностей і обдарувань.
3.     Виховання в учнів поваги до державних символів України, почуття власної гідності, свідомого ставлення до обов’язків.
4.     Виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності; формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психологічного здоров’я учнів.
5.     Створення умов для організації змістовного дозвілля, профілактика бездоглядності, правопорушень.
6.     Координування роботи викладачів, органів учнівського самоврядування, батьків на виконання завдань навчання та виховання.















СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ КЛАСУ

Обдаровані діти

Діти з проблемами
у поведінці







Шкідливі звички мають






Функціонально-неспроможні сім’ї:
багатодітні
неповні












Неблагополучні сім’ї


Учні стоять
на обліку:
в школі –
ССН -




Діти-сироти
та під опікою


СПОРТИВНО-ТУРИСТИЧНА ТА КРАЄЗНАВЧА РОБОТА


п/п
Заходи
Дата проведення
1.      
Організація туристичного походу
Протягом вересня
2.      
Екскурсія: «Про що говорять вулиці нашого міста…»
Протягом жовтня
3.      
Походи з вивчення рідного краю: «Туристськими стежками Кривого Рогу»
Протягом жовтня
4.      
Пошукова експедиція: «Свідки голодомору»
Листопад-січень
5.      
Дослідження: «Науковий потенціал Дніпропетровської області»
Січень-квітень
6.      
Екскурсія класу на виставки міста
Січень
7.      
Пошукова робота: «Велика Вітчизняна війна у спогадах її учасників. Місто Кривий Ріг»
Лютий
8.      
Екскурсія у краєзнавчий музей міста
Березень
9.      
Зустрічі з криворізькими художниками, поетами
Квітень
10.   
Туристичні походи. Оформлення класного альбому: «Видатні місця нашого краю»
Травень





ОХОРОНА ЖИТТЯ УЧНІВ

п/п
Заходи
Дата проведення
1.      
Інструктаж: «Дорожні правопорушення, травматизм»

2.      
Інформ-дайджест «Профілактика отруєнь грибами, дикорослими ягодами, дурман-травою»

3.      
Семінар: «Я не палю, бо бажаю бути здоровим»

4.      
Усний журнал: «Це корисно!»
Про раціональне харчування учнів

5.      
Бесіда: «Алкоголь, наркоманія і токсикоманія, наслідки їх дії на особистість»

6.      
Зустріч із шкільною медсестрою
Лекція про індукційні захворювання в осінній період

7.      
Консультації з проблеми: «Перший еротичний досвід та його наслідки»

8.      
Бесіда: «Профілактика пожежі. Сучасні методи гасіння пожежі»

9.      
Бесіда: «Дотримання правил особистої гігієни – основа здорового способу життя»

10.   
Бесіда: «Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів та речовин»

11.   
Година відкритих думок: «Чому шкідливе паління?»

12.   
Дискусія: «СНІД»
«SOS - наркоманія»

13.   
Диспут: «Режим та здоров’я»
Інструктаж: «Уникнення травматизму»

14.   
Година спілкування: «На крайній межі…»
Про проблему суїциду серед підлітків

15.   
Бесіда: «Правила поведінки на льоду»

16.   
Бесіда: «Правила поведінки під час різдвяних свят» Інструктаж: «Обережне використання петард»

17.   
Бесіда: «Що потрібно знати про венеричні захворювання?»

18.   
Бесіда: «СНІДневиліковна хвороба».
«Як вберегти себе від зараження вірусом»

19.   
Семінар: «Здатність людини долати життєві труднощі і кризи»

20.   
Випуск стіннівки: «Трюки над самим собою»
Про шкідливість ожиріння

21.   
Бесіда: «Алкоголізм та особистість»

22.   
Бесіда: «Стратегія поведінки під час зустрічі з грабіжником»

23.   
Інструктаж: «Лікарське отруєння»
Про підвищення дози ліків (клофелін, галоперідол)

24.   
Розігрування казки для дорослих про мікроби

25.   
Бесіда з елементами рольової гри «Я бачу людину…»

26.   
Круглий стіл: «Еротика. Сексуальні відхилення»

27.   
Бесіда: «Алкоголь і нікотин – вбивці людства»

28.   
Усний журнал: «Поради богині здоров’я»
Про генетично модифіковані продукти харчування

29.   
Розповідь з елементами бесіди: «Проституція. Наслідки статевих відносин»

30.   
Гра «Світ людини. Безпечність життя»

31.   
Фаст-фуд для школярів. Поради дієтолога «Привчаємо дітей до здорових продуктів харчування»

32.   
Лекція з елементами гри «Психологія людського взаєморозуміння»

33.   
Тести: «Як ваше здоров’я?»
Бесіда: «Правила поведінки біля водоймищ у весняний період»

34.   
Бесіда: «Здоровий спосіб життя – основа довголіття»
Інструктаж: «ДТП», «Харчові отруєння»

35.   
Усний журнал: «Венеричні захворювання і СНІД. Насилля»
Методи регуляції зачаття (консультації)

36.   
Бесіда: «Еліксир життя»
Виступ агітбригади: «Погляд у майбутнє»

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ

п/п
Заходи
Дата проведення
1.      
Година спілкування: «Ким бути та яким бути?»

2.      
Етичні діалоги «Духовність – норма людського життя»

3.      
Бесіда: «Огляд кримінальної хроніки»

4.      
Анкетування учнів: «Хто я для оточуючих?»

5.      
Тиждень профілактики правопорушень

6.      
Лекція: «Агресія. Її причини й наслідки»

7.      
Школа самовиховання «Моральна саморегуляція»

8.      
Соціальне дослідження: «Моє ставлення до хворих на СНІД…»

9.      
Усний журнал: «Чи може ХХІ століття стати століттям прав людини?»

10.   
Зустріч з юристом: «Твої права й обов’язки»

11.   
Школа самовиховання: «Самокерованість в конфлікті»

12.   
Виступ агітбригади: «Ні дорозі в безодню!»

13.   
Випуск стіннівки: «Проблеми дитинства в світі та в Україні»

14.   
Година спілкування: «Роль права у формуванні цивілізованого суспільства»

15.   
Школа самовиховання: «Як самостійно поліпшити навички спілкування?»

16.   
Усний журнал: «Ідеологія порнокультури»

17.   
Круглий стіл: «Сучасне звучання проблеми СНІД»

18.   
Психологічний практикум: «Як вийти з депресії?»

19.   
Школа самовиховання: «Здатність впоратися зі своїми проблемами»

20.   
Бесіда: «Наркотичне передозування»
«Розпад сім’ї через наркозалежність»

21.   
Усний журнал: «Легкий доступ до зброї»

22.   
Диспут: «Що означає бути відповідальним за своє життя та здоров’я?»
Проблема суїциду

23.   
Школа самовиховання: ігри-тренінги з культури спілкування з однолітками

24.   
Лекція: «Чому підлітки стають бездоглядними»

25.   
Практикум: «У одному ланцюжку»

26.   
Усний журнал: «Легкий доступ до зброї…»

27.   
Бесіда: «Основні правила поведінки при самовихованні»

28.   
Колективна творча справа: «Його Величність Закон»

29.   
Методика виявлення моральних уявлень учнів

30.   
Бесіда: «Коли руйнуються повітряні замки…»
Проблема проституції

31.   
Диспут: «Що означає бути відповідальним за своє життя та здоров’я?»
Проблема суїциду

32.   
Лекція: «Чому діти стають бездоглядними?»

33.   
Анкета соціоніки, самохарактеристики учня

34.   
«Хто наші вороги?»
Наркоманія, токсикоманія, тютюнопаління

35.   
Інформ-дайджест: «Коли ми стоїмо перед вибором»

36.   
Бесіда: «Пристрасть до мобільних телефонів»






ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З УЧНЯМИ

п/п
Заходи
Дата проведення
1.      
Обстеження матеріально-побутових умов учнів вдома

2.      
Бесіда: «Культура спілкування з ровесниками»

3.      
Інформ-дайджест: «Вчись володіти собою»

4.      
Бесіда з учнями, схильним до правопорушень, ознайомлення з деякими статтями Кримінального Кодексу України

5.      
Бесіда: «Учень і вчитель: стиль взаємостосунків»

6.      
Бесіда про шкідливий вплив тютюну на організм людини з учнями, які палять

7.      
Бесіда: «Відвідування школи – це обов’язок учня»

8.      
Бесіда: «Про скромність та зарозумілість»

9.      
Відвідування на виробництві учнів, які працюють

10.   
Бесіда: «Чи можна змінити свій характер?»

11.   
Бесіда про охайність в одязі з учнями класу.
Про систематичне відвідування школи

12.   
Відвідування уроків природничо-математичного циклу. Аналіз роботи учнів на уроках та їх підготовленість до занять

13.   
Тренінг: «Як зберегти психічне здоров’я?» з деякими учнями класу

14.   
Бесіда: «Статеве дозрівання. Гігієна дівчинки»

15.   
Встановлення довірливих стосунків між батьками та учнями

16.   
Консультації з проблеми: «Як вийти з депресії?»

17.   
Бесіда: «Статеве дозрівання. Гігієна хлопця»

18.   
Аналіз анкети «Портрет мого класу»

19.   
Інструктивно-методичний збір: «Як повести за собою…»

20.   
Трудовий сюрприз рідній школі

21.   
Допомога учням у підготовці та проведенні тематичного вечора

22.   
Бесіда: «Не соромно не знати, а соромно не вчитися»

23.   
Допомога учням у підготовці та проведенні тематичного вечора «Збройним Силам слава навік…»

24.   
Бесіда: «Як виховати силу волі»
Бесіда з учнями про систематичні пропуски занять

25.   
Поновлення відомостей про участь учнів у гуртках і спортивних секціях

26.   
Оформлення класних стенів, кутка класу.
Диспут: «Адекватна похвала»

27.   
Анкета вивчення професійних нахилів учнів

28.   
Робота з активом класу. Навчання основам організаторської роботи; вмінню впливати на людей

29.   
Допомога невстигаючим учням, які пропустили багато уроків

30.   
Психологічний тест «Ваш характер»

31.   
Відвідування учнів за місцем проживання та відвідування хворих школярів

32.   
Анкета: «Визначення рівня ставлення до вживання наркогенних речовин»

33.   
Бесіда з учнями про систематичні пропуски занять: «Як виховувати волю?»

34.   
Тест «Чи знаєте ви себе»
Виявлення домінуючого мотиву навчання

35.   
Корекція дисципліни. Рекомендації наукової літератури

36.   
Лекція з розбором конкретних ситуацій: «Профілактика адиктивної поведінки»

37.   
Ведення фотоальбому. Випуск поздоровчих вітань. Клуб юних парламентарів


РОБОТА З БАТЬКАМИ

п/п
Заходи
Дата проведення
1.      
Вибори батьківського комітету. Планування роботи на     І семестр

2.      
Дискусія: «Діти маніпулятори. Стратегія поведінки батьків»

3.      
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень

4.      
Анкетування батьків: «Чи знаєте ви психічний стан своєї дитини?»

5.      
Круглий стіл: «Праця співдружності сім’ї та школи: здобутки та поразки»

6.      
Батьківський консиліум: для учнів, які потребують особливого педагогічного контролю

7.      
Зустріч фахівців з батьками щодо профорієнтації їх дітей

8.      
Семінар: «Кроки до гендерної культури»

9.      
Лекція для батьків: «Кохання вашої дитини – вікова ілюзія чи реальність?»

10.   
Консультації: «Вирішуємо проблеми разом»

11.   
Рольова гра «Педагогічний такт батьків» (аналіз ситуації)

12.   
Бесіда: «В рамках національної програми «Діти України»

13.   
Інтелектуально-розвивальна гра: «Біофільна орієнтація особистості»

14.   
Зустріч з батьками, діти яких є претендентами на незадовільну успішність з різних предметів за І семестр

15.   
Бесіда: «Своєчасна профілактика девіантною поведінки підлітків та соціальної бездоглядності»

16.   
Бесіда з батьками про раціональну організацію дитячих новорічних свят вдома та зимових канікул

17.   
Засідання батьківської ради. Планування роботи на          ІІ семестр

18.   
Зустріч з батьками учнів, котрі мали низькі показники успішності у І семестрі та порушували шкільний режим

19.   
Порада-застереження: «Адміністративна та кримінальна відповідальність батьків за ухилення від виховання неповнолітніх дітей»

20.   
Батьківські збори: «Запобігання конфлікту вдома між батьками та дітьми»

21.   
День відкритих дверей для батьків (зустріч з вчителями-предметниками)

22.   
Педагогічний всеобуч для батьків: «Рівень ефективності освітнього процесу, скерованого на запланований результат»

23.   
Випуск стіннівки: «Дитяча злочинність вчора і сьогодні»

24.   
Бесіда з батьками: «Стан відвідування школи учнями та поведінка»
Зустріч з дільничним інспектором

25.   
Класні збори: «Прийми рішення»

26.   
Індивідуально: корекція негативного впливу на дітей

27.   
Година спілкування для батьків і дітей: «Дивись, не забудь – людиною будь!»

28.   
Бесіда: «На що насамперед має право дитина?»

29.   
Зустріч: «Розповіді батьків, які вирішили свої проблеми з дітьми»

30.   
Випуск стіннівки: «На допомогу батькам»

31.   
Зміцнення дружніх зв’язків між дітьми і батьками «Берегиня»

32.   
Опитувальник Форверга на контактність

33.   
Анкета з батьками: «Ваша дитина»

34.   
Проведення конкурсу: «Батьки і діти»

35.   
Бесіда-консультація для батьків: «Зрозуміти себе»

36.   
Бесіда: «Жорстокість та насилля до дітей у сім’ї як соціальний феномен»


ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНИХ ГОДИН

п/п
Заходи
Дата проведення
1.      
Конкурс ерудитів.
Спортивна «Показуха». Футбол

2.      
Класні збори: «Завдання класного колективу на І семестр, ставлення учнів до виконання доручень»

3.      
Акція добра: «А серце б’ється – ожива!..» до Дня людей похилого віку

4.      
Святкове привітання педагогів: «Всеобщий день рождения учителей». Концерт

5.      
День української писемності та мови

6.      
«Відродження козацької слави та народних традицій українського народу»

7.      
Диспут: «Що ти думаєш про своє покоління?»

8.      
Інформаційно-пізнавальна година: «Земля – наш спільний дім»

9.      
Диспут: «Що таке щастя?!»

10.   
Практикум: «Спілкування як основний засіб самоствердження»

11.   
Зустріч з воїнами-визволителями України від німецьких загарбників

12.   
Диспут: «Чому правда найдорожча?»

13.   
Ділова гра: «Ти шукаєш роботу». Освіта й твоя майбутня професія

14.   
Тематичний вечір: «Українським Збройним Силам слава нині і повік».
Диспут: «Чи доцільно обирати професію військового»

15.   
Новорічне свято на фольклорній основі: «Щедрий вечір»

16.   
Презентація улюбленого твору. Книгоманія

17.   
Урок релігії. Собор Святого Архистратига Михайла

18.   
«Лютень сказав: «Якби я  в батькових літах…»
Вивчення народних традицій

19.   
Гра-крамничка: «Знання та вміння знайдуть собі застосування»

20.   
Тематичний вечір: «Збройним Силам слава нині і повік»

21.   
Усний журнал: «Вони відстояли наше місто»

22.   
«Коли співає мама навесні»
Присвячено Дню матері та 8 Березня

23.   
«Відверта розмова. Створення іміджу»

24.   
Гендерне виховання: «Жіноче обличчя історії»

25.   
Година спілкування: «Вітражі мудрості»

26.   
«Вчитися жити в мирі та злагоді»

27.   
Година спілкування: «Що таке свобода релігії?»

28.   
Народознавство: «Віночок вити – життя любити»

29.   
Виховний захід: «Я народився в країні абсолютно   нового «Я»

30.   
«Друзі та перше кохання»
Безтактовність батьків

31.   
Година спілкування: «Резерви здоров’я. раціональне харчування»
«Культура харчування населення України»

32.   
Гра: «Наші обереги»
Збори: «Важливість знань у житті людини»

33.   
Колективне планування: «Ми прогнозуємо своє завтра»




МАСОВІ ЗАХОДИ ЗА ПЛАНОМ (ШКІЛЬНІ)

п/п
Заходи
Дата проведення
1.     
Свято Першого дзвоника.

2.     
Олімпійський тиждень

3.     
Місячник «Увага! Діти на дорозі!»

4.     
Місячник вивчення родин учнів.

5.     
Єдина виховна година присвячена 200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка.

6.     
Єдиний урок з вивчення правил дорожнього руху та правил для учнів.

7.     
Оформлення класних куточків з безпеки життєдіяльності.

8.     
Єдиний урок: «Незабутній подвиг народу»

9.     
День партизанської слави.

10.  
Акція: «Допоможи другу»

11.  
Вивчення читацьких інтересів учнів і рівня впливу на них батьків і вчителів школи.

12.  
Тиждень профілактики правопорушень.

13.  
Конкурс листівок-привітань до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників.

14.  
Випуск святкових плакатів присвячених Дню вчителя.

15.  
Книжкові виставки: «Українське козацтво» та до Дня козацької слави.

16.  
Участь в акції: «Кожному класу по екскурсії»

17.  
Тиждень пам’яті до 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників.

18.  
Акція добра: «Ми поруч» до Дня інвалідів.

19.  
День української писемності

20.  
Акція: «Незгасима свічка» до Дня пам’яті жертв Голодомору.

21.  
Місячник оборонно-масової роботи присвячений збройним силам України.

22.  
Акція «Дякуємо за життя», зустрічі з дітьми війни: «Ми вдячні вам за мирне небо».

23.  
Виставка мемуарної та історичної літератури: «Війна великим горем стала».

24.  
Акція «16 днів проти гендерного насильства»

25.  
Інформаційна акція до всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом.

26.  
Військово-спортивне свято: «Будь готовим до захисту Вітчизни».

27.  
Всеукраїнський тиждень права.

28.  
Конкурс малюнків: «Я знаю свої права і виконую обов’язки»

29.  
Тренінг: «Діти мають право захищати свої права»

30.  
День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

31.  
Анкетування соціалізації учнів школи: «Моя родина».

32.  
День святого Миколая. Акція: «Допомога другу»

33.  
Благодійна акція: «З дідом Морозом в кожен дім»

34.  
Організація профорієнтаційних зустрічей для старшокласників школи у ВФН




Комментариев нет:

Отправить комментарий